Den selvstendige, surrete sørlandsjenta har en god dose blanda følelser i møte med en ny verden.

torsdag 1. april 2010

1.April: Smsen som ble litt for drøy..

Det hele startet med at jeg fikk et pling på telefonen.
"Hola mi amor!"
Jeg svarte kjapt: "Quien es?"
Og fikk til svar at det var en hemmelig beundrer og at vedkommende ble gal av å tenke på meg.

Jeg tenkte mitt og spurte studentene i León hvem som var så lur å sendte 1.april-melding som hemmelig beundrer, ingen hadde gjort det... Så da måtte det være noen andre.. HVEM?

Kjetil fåreslo at jeg burde dra vitsen litt videre og slå til med en "Soy caliente", og i øyeblikket synes sannelig jeg også dette var et festlig trekk, så jeg sendte en sms der det stod: " Soy caliente. Tú Tambien? "

Jeg fikk ikke et like morsomt svar tilbake. Vedkommende spurte hvem jeg var, og slengte med et "vulgært!" på slutten. Jeg svarte bare med at "det viste han jo. og at jeg var jo jenta i drømmene hans ;)"

Vedkommende derimot syntes ikke dette var morsomt. Hvorfor skulle jeg kaste bort chaten hans på dette, og kunne jeg la være å bruke tiden hans?

Jeg måtte forklare at noen hadde brukt telefonen hans, noen jeg trodde var min venn, og at jeg trodde det hele var et spill, en spøk.

Vedkommende fant ut at det var vår felles venn, Alvaro, som hadde sendt meldingen fra hans telefon, og vi begge fikk unnskyldt oss på best mulig måte.

Ikke akkurat en vellykket 1.april spøk verken for Alvaro eller meg.. Feirer de forresten 1.april i Nicaragua? Jeg har hvertfall vært alt for vulgær til jente å være og har bestemt meg for å vise min mer "lukkede" side i ukene fremover! For jeg er da ingen åpen kvinne, eller er jeg?

2 kommentarer: