Den selvstendige, surrete sørlandsjenta har en god dose blanda følelser i møte med en ny verden.

lørdag 27. mars 2010

Magevirus forsvinner ikke.,...




Enda er vi plaget med mageproblemer i León! Jeg har denne uken vært helt fin i formen helt til jeg har inntatt alkohol. Drakk noen øl på mandag som førte til oppkast på tirsdag. Var på konsert i går som førte til oppkast i dag. Jeg har det ikke med å spy dagen derpå, særlig ikke etter to-tre øl. Så magen har fått kjørt seg og er ikke klar for heftige bakterier helt enda... Jeg får holde en lav profil når det gjelder alkohol fremover.. Prøve å slappe av i behagelige omgivelser..Og spise Yoghurt til det tyter ut av ørene.. Selv om jeg sikkert ikke klarer å ta helt avstand fra den Nicaraguanske "Ron" og Toña! ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar